Naprawiamy opony w technologii REMA TIP TOP.

Naprawiamy w technologii REMA TIP TOP

Autor: Daniel Pietrasik

Uzyskaliśmy autoryzację i certyfikację na wykonywanie napraw w technologii REMA TIP TOP.

Liczba komentarzy: 1

Ocena: 7,81

Organizujemy płatne staże i praktyki - nie musisz być studentem, aby nauczyć się napraw opon.

Organizujemy płatne staże i praktyki

Autor: Daniel Pietrasik

Zapraszamy, na organizowane przez naszą firmę płatne staże i praktyki. Po stażu umożl...

Liczba komentarzy: 0

Ocena: 6,83

Prasa do opon pełnych

Wykonujemy montaż opon pełnych

Autor: Daniel Pietrasik

Posiadamy możliwość montażu i demontażu opon pełnych do wózków widłowych i nie tylko....

Liczba komentarzy: 0

Ocena: 9,83

Poszukujemy specjalistów do napraw opon - masz doświadczenie i umiejętności? Zgłoś się! - reszty Cię nauczymy

Oferujemy pracę dla specjalistów napraw opon

Autor: Daniel Pietrasik

Nasza firma poszukuje specjalistów, którzy posiadają doświadczenie w naprawach opon....

Liczba komentarzy: 0

Ocena: 6,17

Naprawa Tap Rap.

Naprawiamy w technologii TAP RAP

Autor: Daniel Pietrasik

TAP RAP jest najbardziej zaawansowaną i innowacyjną technologią napraw opon umożliwia...

Liczba komentarzy: 6

Ocena: 6,63

Naprawyopon.pl autoryzowanym serwisem Goodyear.

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Goodyear

Autor: Daniel Pietrasik

Z dniem 1 lutego 2014 roku, staliśmy się autoryzowanym serwisem marki Goodyear. Spełn...

Liczba komentarzy: 10

Ocena: 8,40

Nie przegap

Goodyear SoundComfort Technology – innowacyjny sposób redukcji hałasu w oponach marki Goodyear

  • Ocena: 7,13
  • Liczba głosów: 69
  • Liczba komentarzy: 5
Opony z technologią SoundComfort.

Co to jest technologia Goodyear SoundComfort?

SoundComfort to innowacyjna technologia wykorzystywana w produkcji opon, w celu ograniczenia poziomu hałasu emitowanego poprzez rezonans powietrza w oponie. Technologia SoundComfort firmy Goodyear pozwala na obniżenie poziomu hałasu wewnętrznego, czyli słyszanego będąc w pojeździe, nawet o 50%* swoich bazowych wartości.

Nowoczesna technologia oparta jest na piance poliuretanowej o otwartej strukturze komórek, umieszczonej na wewnętrznej powierzchni opony. Rozwiązanie to tłumi ciśnienie akustyczne powstające w efekcie rezonansu powietrza zamkniętego w oponie, generowanego podczas toczenia się opony po nawierzchni. Poziom wytwarzanego hałasu zmniejsza się nawet o 11 decybeli, co przekłada się na zmniejszenie poziomu hałasu w kabinie nawet o 4 decybele. Wnętrze pojazdu staje się znacznie cichsze, niezależnie od aktualnej prędkości.

Budowa opony w technologii SoundComfort.

Opony budowane w systemie Goodyear SoundComfort Technology posiadają specjalną piankę poliuretanową tłumiącą ciśnienie akustyczne.

System Goodyear SoundComfort Technology (wprowadzony na rynek 12 maja 2014 roku) nie wpływa negatywnie na żywotność opony, efektywność paliwową, czy indeks prędkości. Producent gwarantuje, że zainstalowana technologia pozostanie trwała i skuteczna przez cały okres eksploatacji ogumienia. Zamontowana pianka poliuretanowa jest na tyle lekka, że w żaden sposób nie wpływa negatywnie na żadne parametry opony.

Technologia dostępna jest w wybranych oponach letnich, zimowych, wielosezonowych, a także RunOnFlat marki Goodyear.

Czy warto inwestować w technologię tłumiącą dźwięki w oponie?

Producent nowej metody tłumienia dźwięków w oponie gorąco zachęca to zakupu i testowania opon wyposażonych w system SoundComfort Technology. Według danych producenta dźwięk, który można ograniczyć wewnątrz pojazdu jest na tyle duży, że instalacja nowych opon korzystnie wpłynie na poziom komfortu kierowcy i jego pasażerów. Dodatkowo niższy poziom dźwięku emitowanego przez oponę, zdaniem producenta, umożliwi podróżującym zarówno słuchanie muzyki o znacznie wyższej jakości, jak i rozmowę przez telefon bez dodatkowych zakłóceń.

Instalacja technologii w starszych pojazdach, gdzie poziom generowanego dźwięku przez pracę silnika znacznie przewyższa hałas opony jest niezalecana i nieopłacalna. Użytkownik w takim pojeździe nie odczuje znaczącego wzrostu komfortu podróży.

W celu uzyskania większej informacji o technologii Goodyear SoundComfort odsyłamy do strony autora systemu: LINK.

* na podstawie pomiarów wewnątrz pojazdów przeprowadzonych przez inżynierów Goodyear podczas jazdy po torach pomiaru hałasu w Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu w październiku 2011 r. Rozmiar opony: 255/45R18 w Audi A7.

Galeria zdjęć

  • Przekrój opony Goodyear SoundComfort Technology.

    Budowa opony Goodyear SoundComfort.

  • Budowa opony w technologii SoundComfort.

    Opony budowane w systemie Goodyear SoundComfort Technology posiadają specjalną piankę poliuretanową tłumiącą ciśnienie akustyczne.

← Poprzedni artykół

Następny artykół →

Komentarze: 5

  1. Arkadiusz Rosiak

    6 czerwca 2014 o 20:32

    Bardzo ciężko znaleźć mi opony posiadające tą technologię proszę o pomoc.

    Odpowiedz
    • Daniel Pietrasik

      7 czerwca 2014 o 13:12

      Obecnie technologia Goodyear SoundComfort jest dostępna tylko w oponach:

      • Goodyear Eagle F1 Asymmetric – 255/45R19 104Y XL (letnie),
      • Goodyear Eagle LS2 – 255/45R19 104H XL (całoroczne),
      • Goodyear Excellence – 255/45R19 104Y XL (RunOnFlat),
      • Goodyear Eagle F1 Asymmetric – 265/45R20 104Y XL (letnie).

      Zbiegiem czasu oferta firmy Goodyear zostanie rozszerzona o kolejne modele, ale chwilowo przedstawiona technologia jest dość nowa na rynku i nie posiada większej liczby opon, które ją wykorzystują.

  2. Robert

    4 grudnia 2014 o 22:57

    W moim aucie ta technologia nie ma sensu. Większy hałas generuje mi otoczenie niż opony. Aby technologia miała sens wnętrze pojazdu musi być szczelne, a takie są tylko nowe auta. 7 letnie auto nie nadaje się do takich zabaw.

    Odpowiedz
    • mirek

      1 grudnia 2015 o 13:30

      Ja uzywam i jestem bardzo zadowolony. Ciezko okreslic jak ciszej jest w aucie, ale zauwazalnie.

  3. Mariusz

    28 grudnia 2016 o 12:36

    Dobry filmik, ale prawdą jest to, że te opony nadają się tylko do nowych i ekskluzywnych samochodów. W starszych, gdzie bardziej słychać pracę silnika niż opony, nie ma to sensu. Zwłaszcza w diesel,

    Odpowiedz

Komentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *